Fijne kerstdagen en een gezellig oud en nieuw… Ook voor de voedselbank

11 december 2018

Fijne kerstdagen en een gezellig oud en nieuw…

Als PvdA Lokaal Sociaal maken we ons doorlopend hard voor de mensen in onze gemeente die het minder hebben. We willen toe naar een gemeente waarin niemand naar de voedselbank hoeft te gaan.

‘Lokaal sociaal’ is meer dan een leuke slogan. PvdA Lokaal Sociaal maakt zicht sterk voor Hier. Voor u! Voor waar u woont. Voor kleine en grote lokale zaken zoals behoud van eigenheid van de vier kernen, bestemmingsplannen, wonen, (jeugd)zorg, subsidies aan uw vereniging, het rioleringsplan bij u in de straat. Voor de pont, de ambulance, schone lucht, de snelheid op onze wegen, kunst en cultuur, natuur, en nu in december helpen we Voedselbank Groesbeek. Helpt u mee?

In onze mooie gemeente Mook en Middelaar leeft bijna 15 % van de inwoners beneden de armoedegrens. Zij kunnen gebruik maken van Voedselbank Groesbeek.

Fijne Kerstdagen en een Gezellige Jaarwisseling! Ook voor die bijna 15 %. Daar helpen wij graag aan mee. Zegt het voort. Help mee die 15% op het spoor van de Voedselbank te zetten. Help mee om ook hun Kerstfeest en Oud en Nieuw mooi, lekker en zorgeloos te maken.

Wat gaan we doen?

U aanspreken. Op 15 december. In de winkel van Wim Voet, Plus Mook. Als u binnenkomt.

Dan vragen wij u om ook iets te kopen voor gemeentegenoten, die het minder hebben. Iets wat we dagelijks nodig hebben, u weet zelf wel wat dat is, maar ook iets wat lekkerder is, feestelijk! Niet aan bederf op korte termijn onderhevig. Iets wat Kerst een feest maakt. De kerstdis nóg lekkerder. Oud en Nieuw nog gezelliger. Of iets wat lekker ruikt, of heerlijk schuimt. Een pakje voor onder de boom. Dat legt u dan voordat u de winkel verlaat bij ons in de kar. Wij zorgen ervoor dat die spullen bij Voedselbank Groesbeek worden afgeleverd.

Doet u ook mee? Graag tot ziens bij Plus Mook op 15 december.

Nu al, namens alle mensen die u hiermee een plezier doet: Dank!

Hartelijke groet, team PvdA Lokaal Sociaal Gemeente Mook en Middelaar,