PvdA LOKAAL SOCIAAL DOE MEE!-AVONDEN –> gaan niet door

1 november 2021

Mook en Middelaar – Vanwege coronaregelgeving veranderen omstandigheden en plannen. Voor PvdA LOKAAL SOCIAAL Mook en Middelaar betekent dit dat de geplande DOEMEE!-Avonden, op 23 november in de Koppel in Middelaar, 24 november in de Wieken in Molenhoek en 30 november in ’t Moks café in Mook niet doorgaan.

Die avonden waren bedoeld om de inwoners van Middelaar, Plasmolen, Mook en Molenhoek gelegenheid te geven actief mee te denken en mee te schrijven aan een realistisch sociaaldemocratisch verkiezingsprogramma voor de komende vier jaar en verder.

Fractievoorzitter Ton Broekmans: “Wij betreuren dat de DOEMEE! Avonden niet door kunnen gaan, maar we onderschatten het coronavirus niet. We houden ons natuurlijk aan de geldende coronaregels maar wij gaan zoveel mogelijk dóór. Hopelijk kan een en ander op een later tijdstip wel doorgaan. Zodra daar meer zicht op is krijgen onze dorpsgenoten weer een bericht in de bus. Onze wens is om ook in deze tijd met onze leden, kiezers en andere dorpsgenoten in gesprek te blijven en samen de ontrust en tegenstelling die Covid 19 ons brengt, het hoofd te bieden.”

Vragen en/of opmerkingen hierover?  Mail: ton.broekmans@pvda.mookenmiddelaar.nl

www.kieslokaalsociaal.nl facebook.com/PvdAMook/