Kandidaatraadslid op plaats 10 (meer info klik hier)

Tiny Ummelen

Over Tiny Ummelen

In 2001 verhuisden mijn man en ik , na zes jaar in Amerika te hebben gewoond, terug naar Nederland. We kwamen een beetje bij toeval in Molenhoek terecht en wonen er sindsdien met veel plezier. Dichtbij bos, hei en rivier, maar gelukkig ook dichtbij een prettige stad. We woonden al eens een paar jaar in Nijmegen. Dat was voor we naar het buitenland gingen. We hebben nog nooit zolang op één plek gewoond als nu in Molenhoek, dat zegt wel wat. We hebben hier al veel zien veranderen: de mooie brede school is er gekomen, het stationnetje waar we dankbaar gebruik van maken, en in het hart van Molenhoek het LOP. Natuurlijk valt er nog veel te doen; ik denk aan armoedebestrijding, het behoeden van het milieu en duurzaamheid.

Lid van de Partij van de Arbeid werd ik in 1986. Het is een partij met een sociaal hart en dat sprak mij toen aan en spreekt mij nog steeds aan. Lokaal én sociaal dat is het motto van mijn/onze partij.