Raadslid en kandidaatraadslid op plaats 7

Nico van Kessel

Lid commissie samenleving, auditcommissie, werkgeverscommissie griffier en voorzitter commissie begroting en rekening
Nico van Kessel

Over Nico van Kessel

Nico van Kessel, nummer 7 op de lijst voor de raadsverkiezing in Mook en Middelaar in 2018 en zit sinds 24 april 2014 in de raad.
Studeerde sociale psychologie. Werkzaam geweest bij Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen (ITS) Radboud Universiteit Nijmegen. Hield zich bezig  met onderzoek op het terrein van onderwijsbeleid. Sinds oktober 2013 met pensioen en tussendoor werkzaam als freelance onderzoeker. Woont na 30 jaar in Ewijk sinds 2010 in Mook. Is hier actief binnen de PvdA.
Is voorzitter van de Vereniging Vrijwillig Landschapsbeheer Beuningen en was voorheen een aantal jaren politiek actief in de gemeente Beuningen als commissielid en als voorzitter van de Bestuurscommissie Openbaar Onderwijs. Is initiatiefnemer en voorzitter van de Stichting Kamermuziek Mook en Middelaar die sinds 2016 kamermuziekconcerten organiseert in de kerk van Mook. Een welkome aanvulling aan het culturele palet van de gemeente.
Sinds 1979 lid van de PvdA vanuit de gedachte een bijdrage te leveren aan een rechtvaardigere samenleving waarin iedereen gelijke kansen krijgt.