Afsluiting verkiezingen met kandidaten

26 maart 2022

Vanmorgen met verkiezingskandidaten onze campagne afgerond in t’Moks Café.

Verrassing! Alle kandidaten kregen bij binnenkomst een rode roos van fractievoorzitter Ton Broekmans en een persoonlijk bedankje. Er was koffie met lekkers en een goede sfeer.

Ton blikte kort terug op de afgelopen vier jaar en op de afgelopen campagne. Daarbij zette hij Piet Heisen, de voorzitter en de motor van onze permanente campagnecommissie extra in het zonnetje. Verdiend! Ook Jacqueline Konings kreeg extra aandacht en applaus. Helaas kan zij om persoonlijke reden haar voorkeurszetel niet verzilveren, maar blijft wel actief voor onze partij.

Na het formele gedeelte toosten we op een goede gezondheid voor eenieder en op de toekomst. Jordy Rutten nam spontaan het woord en bedankte Ton.

Lee Tonnaer opvolgen als fractievoorzitter, is geen sinecure. Ton doet het op zijn manier. Nog maar kort actief als fractieleider en lijsttrekker maar hij weet nu al veel kiezers te trekken en houdt onze club goed bij elkaar!

Daarna spraken we lang na over de toekomst, over inhoud en vorm. Iedereen enthousiast. Het was een prettige afsluiting en een mooi begin naar de volgende vier jaar.

Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/PvdAMook