Feestje richting verkiezingen 2022

Door Frank Dillerop op 17 augustus 2021

LOKAAL SOCIAAL/ WANDELEN MET VERHALEN

Theo van Brunschot uit Plasmolen houdt van Wandelen.
Zijn activiteit Wandelen met Verhalen is zo ondertussen alom bekend in de gemeente Mook en Middelaar. Theo kent de mooiste plekjes én hij weet veel van de geschiedenis. Dat maakt die wandelingen extra leuk en interessant voor groot en klein.
Zondag 29 augustus wandelt hij zelfs twee keer!
In de middag wandelt hij met mensen die zich verbonden voelen met PvdA LOKAAL SOCIAAL Gemeente Mook en Middelaar. Vertrekpunt is dan de tuin van fractievoorzitter Lee Tonnaer aan de Rijksweg 124 in Mook.
Lokaal Sociaal geeft op 29 augustus de aftrap naar de gemeenteraadsverkiezingen in 2022. Zij doen dat met een gezellig thee/koffie/limonade met lekkers en een wandeling met daarna een hapje en een drankje.
Deze middag is een mooie gelegenheid om de fractieleden van Lokaal te vertellen waarover u tevreden bent in de gemeente Mook en Middelaar en welke punten volgens u extra aandacht verdienen.
Alle inwoners die zich verbonden voelen met Lokaal Sociaal zijn van harte welkom om deel te nemen. De toegang is gratis en vooraf aanmelden wordt op prijs gesteld. Mail naar: gerievanderland-zijderveld@hotmail.com

Feestje Lokaal Sociaal start om 15.00 uur. De wandelaars vertrekken om 15.30 uur voor een wandeling van circa een uur. Na afloop gezellig een drankje tot circa 18.00 uur. Er wordt een toost uitgebracht op ieders gezondheid en op een goede verkiezingscampagne. Welkom!

Frank Dillerop

Wat is het belangrijkste in een samenleving? Voor mij is dat het stukje “samen”. Zorgen dat er voor iedereen een plaats is. Dat iedereen gehoord wordt. Dat kan ik niet alleen, maar samen kunnen we dat wel. Politiek en besluitvorming interesseerden mij al op de middelbare school. Mijn favoriete herinneringen aan die tijd zijn een

Meer over Frank Dillerop