Lob van Gennep

14 februari 2020

Beste mede-inwoners van Mook en Middelaar,

De Lob van Gennep heeft veel discussie op gang gebracht. Regelmatig krijgtde PvdA Lokaal Sociaal via verschillende kanalen de vraag: ‘Waarom laten jullie en de andere politieke partijen weinig of niet van zich horen.’

Er ligt nu nog geen voorstel in de raad. Maar dat neemt niet weg dat wij ook bij dit onderwerp nauw betrokken zijn. Wij laten ons steeds informeren, zowel door de Stuurgroep Lob van Gennep als door de mensen van Nee Tegen De Vloedgolf alsook door de Dorpsraad Plasmolen Middelaar. Alle partijen ondervragen wij kritisch. Het gaat immers om de veiligheid van ruim 7000 inwoners en om de flora en fauna en de infrastructuur in dat gebied. Bij PvdA Lokaal Sociaal gaan mensen voor stenen. Veiligheid en bescherming, minimaal volgens de wettelijke regelgeving, staan bij ons voorop. Wij staan pal voor uw veiligheid, daar mag u op rekenen!

Hebt u vragen over dit onderwerp, of over iets anders? Stel ze gerust. Dat kan ook via onze site mook.pvda.nl Pagina ‘contact.’

Met vriendelijke groet, Lee Tonnaer, Ton Broekmans en Frank Dillerop, raadsleden PvdA Lokaal Sociaal Gemeente Mook en Middelaar